DUYURU : MK ULTRA (Electro Magnetic Surveillance – Targeted Individuals) MAĞDURUYSANIZ YADA TANIDIĞINIZ VA RSA BİZE YÖNLENDİRİN, YARDIMCI OLALIM

Değerli Üyelerimiz;

Başta PKK olmak üzere tüm terör örgütlerinin dünyanın her yerinde pasifize edilmesi için çalışıyoruz. Sözde Ermeni Soykırımı konusunda toplam 6 dilde tüm dünyadaki en önemli makamlara kendi dillerinde gerçekleri anlatıyoruz, asırlık komployu deşifre ediyoruz. Üyelerimizi ve kamuoyunu, yüzlerce değişik konuda, sunduğumuz on binlerce araştırma dosyası ile aydınlatıyoruz, bilgilendiriyoruz.

Bunun yanı sıra, ELEKTRO – MANYETİK TACİZ (Electro Magnetic Surveillance – Targeted Individuals) Projesine maruz kalmış yada kaldığını iddia eden vatandaşlarımıza gerekli adli, hukuki ve tıbbi konularda danışmanlık hizmetini ücretsiz olarak veriyoruz.

Zihin Kontrolü & MK ULTRA konusunda Türkiye’deki en uzman grup biziz.

Öncelikli hedefimiz ilk etapta Türkiye’de daha ileriki zamanlarda da Dünya üzerinde bu teknolojinin mağduru olmuş vatandaşlarımıza yada mağduru olduğunu iddia edenlere;

1. Gerekli Tıbbi desteği,

2. Gerekli Hukuki desteği,

3. Gerekli Adli/Polis desteği ,

Sağlamaktır.

Türkiye’de ZİHİN KONTROLÜ yada diğer adları ile TELEGRAM yada MK ULTRA PROJESİ’ni dava dosyası haline getiren ve Ergenekon Mahkemesine sunan İLK VE TEK grup biziz. İlk defa sayemizde bir Ağır Ceza Mahkemesi (13. Ağır Ceza Mahkemesi) bizim girişimlerimizle ve verdiğimiz delillerle bu konuda bir soruşturma yapıyor.

CIA’den temin edilen bir takım resmi belgelere varıncaya kadar Mahkemeye 1 TERABYTE’lık dökümanter sunduk. Buna aşağıda yardımcı olduğumuz H.K. ve L.Ö. isimli mağdurların delilleri de dahildir.

Aşağıda bu mağdurların tarafımızdan alınan ifadelerinin görüntüleri var. Yukarıda da söylediğimiz gibi Türkiye’de bu konuda en uzman grup biziz. Ve bize başvuran ve gerçekten MK ULTRA MAĞDURU olduğuna inandığımız her vatandaşımıza ücretsiz olarak yardımcı oluyoruz. Bu konuda kafa yoran, araştırma yapan Boğaziçi Üniversitesi Elektronik Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Selim Şeker’de kendisine başvuran mağdurları bize yönlendiriyor. Ayrıca web sitemizdeki açıklamaları okuyan çok sayıda mağdur da yine bizden yardım talep ediyor. Bize ulaşan her mağdura (ya da mağdur olduğunu iddia edenlere) elimizden geldiğince çözüm bulmaya çalışıyoruz.

Bu konuda yapılması gereken bazı temel prosedürler var. Bu nedenle her mağdurun öncelikli olarak bu prosedürleri bıkmadan ve üşenmeden yapması gerekiyor.

Öncelikle her mağdur eğer elektro manyetik tacize maruz kalmışsa şunu iyi bilmesi gerekiyor. Bu tür bir teknoloji sadece gelişmiş devletlerin yada müttefik ülkelerin gizli servislerinde bulunur. Organize suç örgütleri, mafya, terör örgütleri zengin iş adamları, bürokratlar ve siyasetçiler gibi istihbarat personeli olmayan 3. Şahıslarda bulunmaz. Bu teknolojinin amacı psikolojik sorgu motiflerini kullanarak hedefteki kurbanın tam bir psikolojik deşifrasyonudur. Hedef seçilen kurbana sorgu teknikleri de kullanılarak 7/24 bir kontrol uygulanır. Genellikle kontr-espiyonaj için yani yurt içine sızmış casus şebekesi elemanlarını tespit ve deşifre etmek amacıyla kullanılsa da uygulamaya bakıldığında istihbari önem taşıyan herkes için kullanılıyor. Ama bu kararı verecek olan kontrol sisteminin başında bulunan görevli yetkili ajandır.

Çok sayıda istihbari önemi olmayan mağdurun olabileceğini varsayarsak – ki bize şu ana kadar 200 civarı sivil, sıradan meslekleri olan mağdur kişiler başvurdu – bu durum bu teknolojinin sıradan vatandaşlara da uygulandığını yada uygulanabileceğini gösteriyor. Peki bu sıradan meslekli, istihbari önemi olmayan kişilere neden böyle bir kontrol uygulandı diye soracak olursanız henüz bunun cevabını biz de bilmiyoruz ne yazık ki. Tek tahminimiz bu kişilerin kobay olarak kullanıldıkları yönünde. Yani böyle bir ihtimal mevcut. Ancak ispatlanması şu an için söz konusu değil, çünkü henüz bu teknolojiyi / tacizi uygularken yakalanmış yada deşifre olmuş bir gizli servis personeli yok. Olmadığı için de henüz bu konuda açılmış bir dava yok. Sadece bizim çabalarımızla soruşturma yürüten 13. Ağır Ceza Mahkemesi bulunuyor, o da şu anda delil toplama aşamasında.

Biz de bu nedenle oldukça zorlanıyoruz, çünkü hukuk biliminde bir suç oluştuğunda bunun tarafları olur. Bir davacı, şikayet eden bir de davalı yani şüpheli kişi olur. Ve her ikisi de somuttur, yani açık adı ve adresi bulunur. Ancak bizim durumumuza bakılacak olursa bu sacayaklarından bir tanesi eksik durumda. Yani davacı mevcut ama şüpheli hanesi somut değil, çünkü bu teknoloji uydu üzerinden nano teknolojik cihazlarla yapıldığı için tacize maruz kalan kurbanın anlattığı şeyler dışında somut bir ad, adres vesaire yok ne yazık ki. Dolayısiyle şikayet edebileceğimiz somut bir kişi, grup yada kurum olmadığı için, maalesef Savcılık makamlarının da resmi yazı ile devletin resmi istihbarat servisleri olan Emniyet İstihbarat Dairesi, MİT Müsteşarlığı ve Jandarma İstihbarat Dairesi Başkanlığı’na bu iddiaları sormasının dışında yapılacak pek bir şey yok. Tabi elde şikayet eden kurbanın ifadeleri dışında somut bir kanıt olmadığı, şüpheliye dair bir açık ad, adres yada kurum bilgisi verilemediği düşünülürse yapılan resmi şikayetin sonuç vermesi çok olası değildir. Bu tacizi yapanlar resmi görevlilerse, bu durumda kendilerini ele vermelerini, deşifre etmelerini beklemek dışında yapacak pek bir şey kalmıyor.

Ama durum böyle ümitsiz bir durumda olsa da enseyi karartmadan, yılmadan mücadele edilmesi gerekiyor. Bunun için öncelikle Savcılığa başvurarak resmi şikayette bulunulmalıdır. Bu aynı zamanda sizin fiziki bir saldırıya maruz kalmamanız için de önemli bir önlemdir. Tabi bunun için mutlaka hukuki bir yardım alınmalı. ÖZEL BÜRO GRUBU olarak biz resmi şikayette başvuran tüm mağdurlara gerekli dilekçenin yazılması için yardımcı oluyoruz. Dilekçenin mutlaka açık ve anlaşılır bir dilde yazılması gerekiyor. Arkadaşa yazılan özlem mektupları gibi yazılırsa Savcılar çok dikkate almıyor. Bu konuda beraber çalıştığımız uzman Avukatlarımız var ve başvuran mağdurlara dediğimiz gibi dilekçe yazılması konusunda yardımcı oluruz.

Eğer siz de bir mağdursanız yada olduğunuzu iddia ediyorsanız tek çözüm yolu yılmadan, sabırla mücadele etmek. Kısacası cephede bot giymezseniz ömür boyu tutsak kalırsınız. Yardım istemekten çekinmeyin, bizi ararsanız elimizden gelen yardımı yaparız.

Aşağıdaki linkleri bir inceleyin. Aşağıdaki linklerde daha önce yardım ettiğimiz bazı MK ULTRA kurbanları bulunuyor. Belki anlattıkları sizin yaşadıklarınızla örtüşüyor olabilir.

İLGİLİ LİNKLER :

LÜTFEN TIKLAYIN : YARDIM İÇİN GÖNDERDİĞİMİZ MESAJ (TIKLAYIN)

LÜTFEN TIKLAYIN : YARDIMCI OLDUĞUMUZ H.K. İSİMLİ MAĞDUR (TIKLAYIN)

LÜTFEN TIKLAYIN : YARDIMCI OLDUĞUMUZ L.Ö. İSİMLİ MAĞDUR (TIKLAYIN)

LÜTFEN TIKLAYIN : ÜYELERLE PAYLAŞTIĞIMIZ ZİHİN KONTROLÜ & MK ULTRA İLE İLGİLİ BELGE VE VİDEOLAR (TIKLAYIN)

Değerli Üyelerimiz;

Eğer çevrenizde bu tür bir mağduriyet yaşayan aile ferdiniz, iş arkadaşınız, komşunuz veya dostunuz varsa lütfen bizimle iletişime geçmesini sağlayın. Eğer bizi aramak isterlerse Grup Sözcümüz Erkut Ersoy’u (0539-570-2295) arayabilirler. Yada grubumuzun Skype adresinden (Skype Adresimiz : Private.Post) irtibat kurabilirler Yukarıda bahsettiğimiz tüm danışmanlık hizmetleri ücretsiz olarak sağlanacaktır. Ancak profesyonel bir hizmet almak gerekirse bu hizmetin bedeli peşin olarak ödenecektir. Örneğin bir Avukat lazım olursa bu hizmet için gereken tutarı mağdurun vermesi gerekiyor.

Son olarak;

Devletin suçluları tespit etmek için uyguladığı teknik takibin arkasındayız. Devlet suçla mücadele etmek için mahkeme kararı ile istihbari dinleme yapabilir, fiziki takip yapabilir, e-postaları okuyabilir. Bunlara hiçbir itirazımız yok. Ancak devlet bireyin mahremiyetine dokunamaz, iletişim özgürlüğünü kısıtlayamaz, vücut ve zihin bütünlüğünü hedef alıp üzerinde gizli askeri teknolojileri kullanamaz. Kısacası İŞKENCE EDEMEZ. BU ANAYASAL BİR SUÇTUR ve hiçbir gerekçesi yoktur.

Burada anlatılanlar tamamen ELEKTRO – MANYETİK TACİZ (Electro Magnetic Surveillance – Targeted Individuals) ile ilgilidir.

Bilginize sunar, mutlu yarınlar dileriz.

ÖZEL BÜRO GRUBU

MK ULTRA Araştırmaları

Reklamlar

Etiketlendi:, , , ,

ÖZEL BÜRO ///

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: